Streamer für Hörgeräte
Erklären Sie einfach, liebe AllesVoorOren.nl: "Was ist ein Streamer und was kann ich damit machen?"
Ein Streamer ist ein Gerät, das Sie mit Ihren Hörgeräten koppeln können. Auf diese Weise können Sie den Ton vom Fernseher oder Telefon direkt an Ihr Hörgerät senden. Der größte Vorteil ist eigentlich, dass es "Direct" ist. Dazwischen gibt es also nichts, was den Klang stören könnte. Bei den meisten Hörgeräten sind auch die Mikrofone ausgeschaltet, sodass Sie sich voll und ganz auf das konzentrieren können, was Sie wirklich hören möchten. Und oft selbstverständlich.
Und Sie hören den Ton auf beiden Ohren (wenn Sie natürlich auf beiden Ohren ein Hörgerät tragen), sodass Sie die Sprache um ein Vielfaches besser verstehen können als ohne Streamer.
Das Wort Streamer kann tatsächlich in mehrere Gruppen unterteilt werden:
TV-Streamer
GSM oder Smartphone Streamer
Mikrofon-Streamer
Die meisten Hersteller haben eine Kombination dieser Dinge. Andere haben nur ein Mikrofon, einen Telefon-Streamer oder einen TV-Streamer. Resound hat beispielsweise für alle drei Anwendungen ein anderes Gerät.
Benötige ich einen Streamer für meine Hörgeräte?
Man könnte sagen, dass ein Streamer unverzichtbar ist, wenn Sie einen bestimmten Lautsprecher in großen Gruppen von Menschen hören oder fernsehen möchten, aber Sie können nichts verstehen, weil es zu viel Lärm gibt.
Wenn Sie Fragen zu den Streamern von AllesVoorOren haben, wenden Sie sich bitte an den Kundendienst. Dafür sind sie doch da!
Veelgestelde vragen
Waarom bestellen bij Alles voor Oren?
AllesVoorOren is dé webshop voor slechthorenden in Nederland. Met ruim 10 jaar ervaring in het zoeken naar oplossingen voor jouw gehoorprobleem moet het gek lopen als je bij ons niet kunt vinden wat je zoekt. Onze medewerkers zijn getraind in het doorvragen en zoeken naar mogelijkheden die elders niet gevonden worden. Onze klanten waarderen ons omdat we altijd alles in het werk stellen om hun bestelling op tijd te bezorgen en mocht het een keer anders lopen dan gewenst dan bieden wij altijd een passende oplossing.
Klanten geven ons een 9.2 op basis van 15.331 beoordelingen
We nodigen al onze klanten actief uit om ons te beoordelen. Niet om ons zelf op de borst te kunnen kloppen maar omdat jouw mening er écht toe doet. We waarderen elke review. We vernemen graag hoe onze service is bevallen en juist als er een keer iets niet goed is gegaan dan kunnen we met deze input verder, vermeld daarom altijd wat je eventuele klacht is. En wil je een product review plaatsen dan kan dat natuurlijk ook. Bij elk product bieden wij de mogelijkheid iets over het product te melden.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Gemiddeld genomen heb je jouw bestelling binnen 3 dagen in huis. Duurt het langer, dan laten we je dat weten. Beloftes zoals “Vandaag besteld, Morgen in huis” daar doen we niet aan. We zijn tegenwoordig teveel afhankelijk van externe factoren om zoiets met droge ogen te kunnen beloven. Doorgaans verzenden we jouw bestelling direct zodra deze binnenkomt. En als dat door drukte niet kan alsnog de volgende dag. Houd daarom altijd je trackingcode goed in de gaten. Daar vind je over het algemeen de informatie die je zoekt over je levering. Al onze levertijden staan bij de producten vermeld.
Niet goed geld terug garantie!
We hebben veel vertrouwen in de kwaliteit van onze producten. Daarom bieden wij je de mogelijkheid om je product (mocht het toch niet goed zijn) kosteloos retour te zenden. Wel hebben we hiervoor een aantal spelregels ontwikkeld die je op onze website terug kunt lezen. Zo kun je bijvoorbeeld geen producten terugsturen die verzegeld zijn of op of in het lichaam gedragen worden. Wel zo fris om te weten dat je altijd een product krijgt toegestuurd dat niet door een ander is gedragen.