Verzenden & retourneren & Garantie
Wij verzenden al onze producten via PostNL.
Bestellingen te leveren in Nederland vanaf €35.- worden door ons gratis verzonden. Verzendkosten en opties worden getoond in de kassa.
Mocht het product niet aan jouw eisen voldoen dan mag je het natuurlijk retour zenden. Hieronder lees je hoe dat werkt.
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De bijdrage voor het retoursturen is voor eigen rekening en kun je vinden op ons retourportaal. Hier kun je eenvoudig een voordelig retourlabel aankopen en het product retour sturen.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventueel door jou betaalde verzendkosten gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Om gebruik te maken van dit recht kun je het retour aanmelden via het mijn account gedeelte op onze website. Je kunt ook contact met ons opnemen via support@allesvoororen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Heb je verkeerd besteld? Een product omruilen is om technische en administratieve redenen helaas niet mogelijk. Je kunt het verkeerd bestelde product retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Heb je het verkeerde product ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice via support@allesvoororen.nl.
Als je hebt gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, dan vergoedt AllesVoorOren.nl de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet.
RETOUR UITZONDERINGEN
Ook zijn er uitzonderingen van retour op bepaalde producten die in verband met de hygiëne niet retour gestuurd mogen worden zoals oordopjes, gehoorbescherming, etc. Wij verzegelen deze verpakkingen. Zijn de zegels verbroken dan kun je ze niet retour sturen. Ook de producten van Cochlear vallen hieronder. Opengemaakte verpakkingen van Accu's, etc. nemen wij NIET retour.
Bij sommige producten staat: Vandaag besteld voor 15:59 vandaag verzonden*. Dit is niet in combinatie met bestelde producten waar een langere levertijd voor staat. Deze zullen dan gelijktijdig worden verzonden.
Garantie
De garantietermijn verschilt per product en staat vermeld in de gebruiksaanwijzing, op de verpakking of in de artikelomschrijving op de website van AllesVoorOren. Over het algemeen geldt een garantietermijn van 12 of 24 maanden na aankoop.
Indien de garantietermijn niet is terug te vinden in de productdocumentatie, neem dan even contact met ons op.
Garantie op accessoires
Sommige producten uit ons assortiment worden geleverd met accessoires zoals een accu, voeding, batterij, datakabel of oplaadstation. Voor deze accessoires geldt een garantietermijn van 6 maanden na aankoop, tenzij anders aangegeven.
Wanneer vervalt de aanspraak op garantie?
- Bij verkeerd of oneigenlijk gebruik
- Wanneer een reparatie is uitgevoerd of het apparaat is geopend door een niet-geautoriseerde dealer
- Bij schade door vallen, stoten, vocht of druk
- Na het verlopen van de vastgestelde fabrieksgarantie
Defecten binnen de garantietermijn
Fabricagefout:
- Recht op kosteloze reparatie, omruiling of restitutie van het aankoopbedrag
Defect door eigen toedoen / buiten garantie:
- Geen recht op kosteloze reparatie, omruiling of restitutie van het aankoopbedrag
Blijkt tijdens onderzoek dat het product niet defect is, dan brengen we de gemaakte kosten van € 25,- in rekening en sturen we het artikel retour.*
Indien reparatie nodig is, ontvang je vooraf een prijsopgave. Besluit je het artikel niet te laten repareren, dan brengen wij € 25,- in rekening.*
*Deze kosten zijn gebaseerd op:
- Het retour sturen van het artikel op onze kosten
- De tijd die wij besteden aan onderzoek en/of reparatie
- De kosten van opnieuw verpakken en verzenden
Uiteraard kun je de bestelling ook schriftelijk ongedaan maken. Onderstaand zie je een modelformulier waarmee je de bestelling ongedaan kunt maken. Je kunt dit vinden onderaan de algemene voorwaarden van webshop keurmerk. Print deze uit en vraag via support@allesvoororen.nl een retourlabel aan.
Dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen.
AllesVoorOren.nl is wettelijk verplicht je dit formulier aan te bieden.
Het is echter niet noodzakelijk om dit formulier te gebruiken. Je kunt er ook voor kiezen je retour telefonisch (0229 755 134) of via e-mail (info@allesvoororen.nl) door te geven.
Indien je dit formulier wilt gebruiken, kun je het ingevulde formulier per post opsturen of als bijlage bij een e-mail verzenden.
Aan:
AllesVoorOren.nl
Tomatenmarkt 52A
1681PH, Zwaagdijk-Oost
Nederland
- Ik deel u hierbij mede, dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de verkoop
van de volgende producten:
___________________________________________________________________________
- Order- of factuurnummer: _____________________________________________________
- Ontvangen op ______________________________________________________________
- Naam consument: ___________________________________________________________
- Adres consument: ___________________________________________________________
- IBAN-nummer consument**: ___________________________________________________
- Handtekening consument (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend):
___________________________________________________________________________
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
** Alleen nodig indien de factuur al betaald is.